Per 2015 metų pirmą pusmetį UAB „BIOK laboratorija“ pasiekė 3,08 mln. eurų apyvartą arba 8% daugiau nei pernai. Metų pradžioje dėl euro įvedimo smukusi apyvarta ėmė augti nuo kovo mėneso, o per antrą ketvirtį padidėjo daugiau nei 15%. Lyginant su pernai, įmonės eksportas išaugo net 49 procentais, o pagrindinėmis rinkomis tapo Estija, Latvija, Ukraina ir Slovakija. Beveik 90% “BIOK laboratorijos” eksporto sudaro produkcija su nuosavais prekių ženklais.
Kitaip nei įprasta Lietuvos gamintojams, „BIOK laboratorija“ pasirinko strategiją stiprinti savo prekių ženklus užsienio rinkose, o ne gaminti privačias etiketes pagal užsakymus. Pasak bendrovės vadovo Vaidoto Krenciaus, geri eksporto rezultatai yra neatsitiktiniai: „Pirmiausia mes kruopščiai atsirinkome eksportui tinkamus produktus, nes supratome, kad naujoms rinkoms neverta siūlyti viso turimo asortimento, t.y. beveik 200 pavadinimų prekių. Paskui atrinktų produktų pakuotes adaptavome užsienio rinkoms, nuimdami lietuviškus pavadinimus nuo prekės fasado. Latvių ir estų rinkose pernai pakeitėme prekybos modelį ir vietoj tiesioginių ryšių su prekybos tinklais pasirinkome tiekimą per distributorių: vietiniai prekybininkai geriau jaučia rinką ir aktyviau dirba su prekybos kanalais. Perspektyvus slovakų partneris atsirado po pasaulinės parodos COSMOPROF, kurioje patys dalyvavome pirmą kartą.“
Vaidotas Krencius planuoja, kad dėl naujų eksporto užsakymų liepos mėnesį gamybos darbuotojams teks dirbti papildomas valandas. Lietuviškomis dantų pastomis pradeda prekiauti ir „Douglas“ tinklo internetinė parduotuvė Vokietijoje.
Kosmetikos įmonės vadovas sutinka, kad dalyvavimas specializuotuose tarptautinėse parodose jų įmonei yra būtinas, ieškant naujų eksporto rinkų. Rudenį „BIOK laboratorija“ tradiciškai dalyvaus parodoje INTERCHARM Ukrainoje, taip pat pirmą kartą vyks prisistatyti natūralių produktų parodoje Švedijoje. „Kadangi Latvijoje ir Estijoje jau turime neblogą distribuciją, pas kaimynus į grožio parodas važiuojame pabendrauti su esamais ir potencialiais vartotojais, skatiname išbandyti lietuviškas kosmetikos naujienas“, pasakojo p. Vaidotas Krencius.
Lietuvoje išpopuliarėjusias dantų pastas dabar papildys ir „Ecodenta“ dantų šepetėliai, „BIOK laboratorijos“ užsakymu pagaminti Vokietijoje. Prekyboje šios naujienos pasirodys vasaros pabaigoje ir kainuos maždaug 2,50 eurų. Pasak „BIOK laboratorijos“ atstovų, šie produktai buvo įtraukti į asortimentą, atsižvelgiant į vartotojų pageidavimus, o atsirinkti dantų šepetukų modelius padėjo Lietuvos odontologijos specialistai.
Didžiausias Lietuvos kosmetikos gamintojas „BIOK laboratorija“, valdantis prekės ženklus RASA, ARAS, MARGARITA, ECODENTA, kuria ir gamina daugiau nei 170 skirtingų veido, kūno ir plaukų priežiūros bei burnos higienos priemonių. Įmonė įregistruota 1991m., nuo 2001m. įdiegta kokybės valdymo sistema pagal ISO 9001 standartą. Šiuo metu įmonėje dirba 52 darbuotojai.