UAB „BIOK laboratorija" per pirmą šių metų pusmetį pasiekė 8,8 mln. litų apyvartą, tai yra net 26% daugiau nei pernai. Sparčiausiai augo pardavimo apimtys į užsienio rinkas: lyginant su pernai, populiariausios lietuviškos kosmetikos eksportas išaugo kelis kartus.
Sparčiai auganti „BIOK laboratorija" toliau plečia eksportą į kaimyninę Latviją - šią vasarą pasirašyta dar viena platinimo sutartis, nuo šiol „Ecodenta" bei „Margarita" serijos produktų bus galima rasti ir „Meness Aptieka" tinklo vaistinėse. Ieškodama naujų prekybos partnerių įmonė aktyviai dalyvauja parodose, šį rudenį „BIOK laboratorija" save pristatys specializuotuose parodose Ukrainoje bei Rusijoje.
Lietuvos pirkėjus „BIOK laboratorija" toliau džiugina naujų produktų gausa. Per šį pusmetį įmonė išleido jau 16 skirtingų produktų: veido kremų, šampūnų, dušo želė. Naujienoms pagaminti laboratorija panaudojo ir populiarų šaltakankių aliejų, ir naujus vaisinius bei uoginius ekstraktus, kurie pasižymi natūraliomis grožio puoselėjimo savybėmis.
Pasak naujų produktų laboratorijos vadovės Natalijos Liškauskienės, kosmetikos naujienų kūrimą būtų galima vykdyti ir greičiau, jeigu ne biurokratinės procedūros. Pagal naująjį kosmetikos gaminių reglamentą nuo liepos 11 d. apie parduodamus kosmetikos gaminius pranešti privalu Europos Komisijai (EK), užpildant klausimyną informacija apie gaminio sudėtį, nurodant sudedamųjų dalių cheminius pavadinimus ir kiekius, parengti produkto bylą. Kiekvieno produkto notifikavimas ir bylos parengimas užima daug darbo valandų, kurios galėtų būti skirtos praktiniam darbui laboratorijose. Kosmetikos rinkos ekspertai spėja, kad naujoji kosmetikos gaminių pateikimo į rinką tvarka turėtų atsiliepti ir produktų pasiūlai prekybos vietose: išnyks neaiškios kilmės prekių, sumažės smulkiųjų tiekėjų bei importas iš trečiųjų šalių.