Šį pavasarį BIOK LAB su dviem prekiniais ženklais – „Ecodenta“ ir KILIG – dalyvavo net trijose pasaulinėse grožio parodose: „Cosmoprof“, vykusioje Italijoje, „Beauty Düsseldorf“ – Vokietijoje ir „Natural & Organic“ – Jungtinėje Karalystėje. Balandžio mėnesį BIOK LAB „Ecodenta“ produkciją taip pat pristatė didžiausioje, kas dvejus metus Azijos regione vykstančioje ir išskirtinai burnos priežiūros produktams skirtoje parodoje „IDEM Singapore“.
Parodose profesionalai iš įvairių pasaulio šalių pristato šių metų naujienas, dalinasi savo patirtimi, susipažįsta su kitų gamintojų ar prekinių ženklų naujienomis, inovacijomis, išgirsta ir diskutuoja apie pasaulines tendencijas bei kiekvienos rinkos išskirtinumą.
BIOK LAB verslo vystymo vadovė Aušra Adiklienė pasakoja, kad parodose vyrauja ypatinga atmosfera, kai turi neįkainojamą galimybę ne tik pristatyti save, bet ir pasilyginti su kitais gamintojais, išsigryninti savo išskirtinumą, pajausti dominuojančias ir tik užgimstančias pasaulines tendencijas, atrasti galimybes šiek tiek geriau numatyti ateitį.
„Vystant eksporto veiklas, ypatingai svarbu vadovautis dėsniu – mąstyk globaliai, veik lokaliai. Tendencijos yra globalios, bet užsienio rinkose visuomet privalu atsižvelgti į vietinės rinkos struktūrą, tiekimo grandines, dominuojančius prekinius ženklus ir įmones, pirkėjų įpročius bei perkamąją galią“, – sako Aušra.
Pasak BIOK LAB prekės ženklų vadovės Iglės Janionienės, parodos yra puiki vieta pristatyti savo įmonę, produktus bei paslaugas, susitikti su esamais klientais ir partneriais, užmegzti naujus verslo kontaktus, susipažinti su grožio industrijos naujovėmis, praplėsti akiratį, pasisemti idėjų ir įkvėpimo.
„Mes turime kuo didžiuotis ir išsiskirti, būti patraukliems tiek partneriams, tiek galutiniams vartotojams, nes apjungiame ilgametę patirtį, inovacijas, dizaino sprendimus, unikalius ingredientus, esame drąsūs ir kūrybingi – vartotojams visuomet pasiūlome kažką naujo ir nematyto“, – pasakoja Iglė.
BIOK LAB parodose pristatytos dvi ECODENTA naujienos – „Expert“ linijos balinanti dantų pasta su gintaro ekstraktu ir „Green“ linijos dantų pasta su mėlynių ekstraktu – bei ECODENTA juoda balinamoji dantų pasta buvo priimtos labai palankiai. O pardavimų rekordus fiksuojanti KILIG Retinol veido priežiūros produktų linija ir tik kovo mėnesį pristatyta KILIG PROBIOTICS veido priežiūros produktų linija tiek pakuotės dizaino sprendimu, tiek funkcine produkto verte bei formulės kombinacija nustebino ne vieną parodų lankytoją.
„Esame stiprūs bei išskirtiniai unikalia produktų formulių kompozicija ir ingredientų sudėtimi, o „Ecodenta“ ir KILIG prekinių ženklų pakuočių dizainai nepalieka abejingo nė vieno partnerio“, – džiaugiasi Aušra.
BIOK LAB tarptautinio verslo ir privačios etiketės padalinio vadovas Nauris Šimkūnas dalinasi įspūdžiais iš išskirtinai burnos priežiūros produktams skirtos parodos „IDEM Singapore“ ir džiaugiasi galimybe bei neįkainojama patirtimi pristatyti lietuvišką produkciją Azijos regione kartu su didžiaisiais rinkos prekių ženklais „Sensodyne“, „Listerine“, „Curasept“ ir „Gums“.
„BIOK LAB kuriama ECODENTA produkcija išsiskiria bendrame kontekste, nes sugebame sukurti veiksmingus ir kartu natūralius produktus. Pakuotės tiek vizualiai, tiek medžiagiškumo prasme neatsilieka nuo naujausių pasaulinių tvarumo tendencijų“, – pasakoja Nauris.
Pasak BIOK LAB pardavimų vadovo Lino Tartėno, parodos lankytojai iš naujo atrado BIOK LAB kaip itin platų asortimentą padengiantį gamintoją, galintį pasiūlyti skirtingų kategorijų asortimentus.
„Įdomiausia lankytojams buvo papasakoti, kuo mūsų produktai skiriasi nuo konkurentų. Dantų pastos su moliu, mineraliniu vandeniu, gintaro ekstraktu sukeldavo didelę nuostabą. Sulaukdavome klausimų, kaip tai veikia funkciškai. Daug dėmesio sulaukė mūsų naujoji KILIG kosmetikos linija su probiotikais. Taip pat BIOK LAB išsiskiria plačiu kosmetikos asortimentu visiems odos tipams ir galimybe derinti skirtingų linijų produktus tarpusavyje“, – apie parodų lankytojų atsiliepimus pasakoja Linas.
Londone vykusioje „Natural & Organic“ parodoje labiausiai akcentuota tvarumo tema, kuri nuo atskirų produktų ir atsakingo poveikio aplinkai praplėsta iki masinės tvaraus elgesio kultūros. Šiemet itin akcentuojamas tvarumas visame produkto gamybos procese: nuo to, kaip pagamintos produktų sudedamosios dalys, ar neišnaudojami darbų procese žmonės ir gyvūnai, ar neteršiami vandens šaltiniai, ar nekertami miškai.
BIOK LAB didžiuojasi galinti atliepti klientų poreikius, pasaulines tendencijas ir pasiūlyti inovacijas rinkoje. Dalyvavimas parodose kartu su gausybe gamintojų yra naudingas atsakant į klausimus, kokioje konkurencinėje aplinkoje esame pasauliniu mastu ir ką turime padaryti, kad būtume dar įdomesni savo klientams bei pirkėjams.