Ar pastebėjote ryškiai rožinį troleibusą, važinėjantį miesto gatvėmis? O gal jus sudomino išskirtinė ekspozicija vietinėje parduotuvėje ar socialiniuose tinkluose pamatėte įtraukiančią vaizdo reklamą? Tai buvo mūsų kampanijos, pristatančios naująją KILIG Probiotics liniją, dalis.
Nors kampanija jau baigėsi, jos poveikis vis dar jaučiamas – KILIG Probiotics pristatymas pranoko mūsų lūkesčius. Pasitelkę įvairius kanalus ir kruopščiai pritaikę žinutę savo auditorijai, sulaukėme didelio susidomėjimo bei prasmingo įsitraukimo.
Pažvelkime į rezultatus!
Mokama skaitmeninė reklama – pasiekta 217 tūkst. moterų
Socialiniai tinklai – 27 tūkst. peržiūrų
Nuomonės formuotojai ir PR – įsitraukimo rodiklis 5,5%
Lauko reklama – 7,8 mln. peržiūrų