Naujienos

KILIG Probiotics kampanija – pristatome rezultatus

2025 02 12

Ar pastebėjote ryškiai rožinį troleibusą, važinėjantį miesto gatvėmis? O gal jus sudomino išskirtinė ekspozicija vietinėje parduotuvėje ar socialiniuose tinkluose pamatėte įtraukiančią vaizdo reklamą? Tai buvo mūsų kampanijos, pristatančios naująją KILIG Probiotics liniją, dalis.
 
Nors kampanija jau baigėsi, jos poveikis vis dar jaučiamas – KILIG Probiotics pristatymas pranoko mūsų lūkesčius. Pasitelkę įvairius kanalus ir kruopščiai pritaikę žinutę savo auditorijai, sulaukėme didelio susidomėjimo bei prasmingo įsitraukimo.
 
Pažvelkime į rezultatus!
 
Mokama skaitmeninė reklama – pasiekta 217 tūkst. moterų
 
Socialiniai tinklai – 27 tūkst. peržiūrų
 
Nuomonės formuotojai ir PR – įsitraukimo rodiklis 5,5%
 
Lauko reklama – 7,8 mln. peržiūrų

Mūsų puslapyje yra naudojami keturi pagrindiniai slapukų tipai.

Naršydami toliau Jūs sutinkate su būtinaisiais slapukais. Taip pat galite sutikti ir su kitų slapukų naudojimu. Privatumo Politika.