Susipažinkite su Linu Tartėnu – BIOK LAB pardavimų vadovu ir viena iš pagrindinių varomųjų jėgų, skatinančių įmonės tarptautinę plėtrą. Per kiek daugiau nei dvejus metus jis iš naujo apibrėžė trptautinius BIOK LAB ryšius, lėmusius greitą Lino karjeros augimą - nuo pardavimų vadovo Baltijos šalyse iki pardavimų lyderio Skandinavijoje ir už jos ribų.
„Pardavimuose niekada nežinai, kokie iššūkiai ar galimybės tavęs laukia ateinančią dieną. Pasitikėjimas komanda ir savimi – tai esminis aspektas, padedantis pasiekti užsibrėžtus tikslus “, – dalijasi Linas.
Dirbęs tiek tarptautinėse korporacijose, tiek vietiniuose versluose, Linas puikiai supranta skirtingų rinkų ypatumus. Jis pastebi, kad didelėse korporacijose sprendimų priėmimas gali būti itin lėtas. Na, o BIOK LAB veikia kitaip: „Jeigu idėja gera – mes ją įgyvendiname iš karto. Būtent pasitikėjimas ir lankstumas daro didžiausią įtaką greitai adaptacijai su pokyčiais.“
Su laiku pardavimų sritis stipriai pasikeitė – nuo asmeninių susitarimų spaudžiant ranką iki sprendimų, paremtų duomenimis. „Šiandien vis daugiau sprendimų priimama vadovaujantis automatizacija, analitika ir įžvalgomis, pagrįstomis tyrimais. Prieš įsipareigojant, klientai remiasi rinkos duomenimis, skaitmeniniais įrankiais ir veiklos rodikliais.“
BIOK LAB esmė – tai daugiau nei tik kosmetikos įmonė – tai prekinis ženklas, ne tik kuriantis produktus, bet ir suteikiantis jiems ypatingą vertę. „Nuo pat pradžių įmonė laikėsi įsipareigojimo kurti natūralius, tačiau inovatyvius sprendimus. Nors inovacijos dažnai siejamos su dirbtiniu tobulinimu, BIOK LAB įrodo, kad pažangūs sprendimai gali kilti tiesiai iš gamtos.“ Ir būtent tokią filosofiją Linas kartu su savo komanda taiko kiekviename bendradarbiavime – klausosi, prisitaiko ir kuria produktus, kuriais pirkėjai tikrai tiki.